FAQ - Často kladené otázky

Jak odstoupit od smlouvy ?
Dle obchodních podmínek, má kupující právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, v této lhůtě je třeba zaslat odstoupení od kupní smlouvy( lze využít vzorový formulář v příloze obchodních podmínek, nebo zaslat e-mailem na adresu info@nabel.cz) a rovněž vrátit zboží zpět prodávajícímu. Odstoupí - li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Peněžní prostředky budou kupujícímu vráceny do čtrnácti dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy. 
Jak vyřídit reklamaci? 
Dle obchodních podmínek, zaslat zboží na posouzení na adresu provozovny  Vestecká 5, Vestec 25250. Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. 
Kdy mi budou vráceny peníze, v případě odstoupení od smlouvy? 
Vráceny budou do 14 dnů od datumu odeslání na adresu provozovny  Vestecká 5, Vestec 25250.
Platba kartou neproběhla, jak postupovat?
Sdělit telefonicky či e-mailem, zda o zboží nadále máte zájem a vybrat si jiný způsob platby ( dobírku, či platbu na účet) 
Přišlo mi jiné zboží, než jsem si objednal, jak postupovat? 
Nafotit zboží, které jste obdržel, zaslat e-mailem, obratem se Vám ozveme a provedeme výměnu. 
Za jak dlouho obdržím objednané zboží?
Zboží, které máme skladem obdržíte do dvou, nejpozději 3 dnů od objednání. 
Je možné u Vás zboží vyzvednout osobně a zaplatit v hotovosti?
V současné době bohužel není osobní odběr možný, prosíme o využití jiného způsobu dopravy ( kurýr, balíkovna) 
Spinner
Cookies Cookies

Potřebujeme Váš souhlas k využití jednotlivých dat, aby se Vám mimo jiné mohli ukazovat informace týkající se Vašich zájmů. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko „OK“.

Zde máte možnost přizpůsobit si nastavení souborů cookies v souladu s vlastními preferencemi.